Fonott fülhallgató


Hamarabb visszatértem, mint gondoltam - és nem is akármilyen ötlettel! Már nagyon régóta keresek tutorialt ehhez a fajta fonott fülhallgatóhoz, és már azt fontolgattam, hogy én fogom elkészíteni, de rábukkantam végre, úgyhogy erre nem kerül sor ^^
Nézzük, hogyan is készül: Ezt a fajta módszert indiánfonásnak hívjuk. Igazából nem kell semmi mást tenni, mint tekergetni a fonalat a fülhallgató zsinórja köré. Az egésznek az a trükkje, hogy míg le nem zárunk egy szálat, erősen kell fogni, és mindig kellően meghúzni, különben szétbomlik az egész. 
Használhatunk több színt is, nem csak egyet, de ilyenkor a szálak végeinek megfelelő eldolgozására is ügyelni kell.  A legnehezebb rész az "Y", amit nem árt utoljára hagyni, mert így biztosan nem fog tönkre menni az addigi munkánk. 
Szerintem nagyon dekoratív és igen egyedi ez a fülhallgató, szóval valószínűleg készítek én is magamnak egyet. Ráadásul a fonalak védelmi rétegként is szolgálhatnak a külső hatások ellen, és a zsinór nem is fog olyan könnyen megtörni, ha beletesszük a táskába. Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de nálam a fülhallgató abszolút fogyóeszköz: valamikor egy egész évet sem bír ki, pedig nem a legolcsóbb fajtát szoktam megvenni. Remélem, ez segít :)

Kép: innen

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése