Dekoráció gyerekszobába


Szerintem egyszerűen zseniális ötlet bekeretezni képeket régi mesekönyvekből, és kitenni a gyerekszoba falára! Manapság sajnos már nincsenek olyan szép rajzok, mint régen. Abszolút hiányolom őket. Emlékszem, kisgyerekként mennyire odáig voltam azokért a mesékért, amiket Füzesi Zsuzsa illusztrált. Mindig azt hajtogattam, hogy ha nagy leszek, én is olyan szépen fogok majd rajzolni, és meséket fogok illusztrálni. Hát, ez nem jött össze - végül inkább írtam őket, de máig elfog a nosztalgia, ha meglátok egy olyan képet.
Egyébként én szerintem nem lennék rá képes, hogy szétdaraboljam gyermekkorom emlékeit, úgyhogy ha valaha aktuális lesz, hogy ilyet készítsek, akkor antikváriumból fogom beszerezni a könyvet. Az Üllői úton párszáz forintért már lehet is kapni. Épp a múltkor szereztem be egy hasonlót :)

Ötlet és kép: innen

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése