Rólunk

Bejegyezte: Eszti | 3 megjegyzés»



A blogról
Biztos Ti is rengeteg gyönyörűséges holmival találkoztok a neten vagy a boltban, amit nagyon szívesen megvennétek, de túl drágának találjátok, netán túl magas lesz már az az összeg, amit abban a hónapban ilyesmire költöttetek. A cél tehát az lenne, hogy olcsón jussunk szuper cuccokhoz, mert utólag roppant büszkék lehetünk magunkra, amiért olyan sokat spóroltunk.
Én is elég gyakran bosszankodom ilyesmiken - bár manapság már nem annyira^^ -, de most elhatároztam, hogy nem csak mondogatom: "Ezt én is meg tudnám csinálni. Ráadásul párszáz forintból...". Eddig is elég sok saját készítésű kiegészítőm volt, de nem törekedtem tudatosan arra, hogy ilyesmiken spóroljak. Nemrég azonban felvetődött az ötlet, hogy másoknak is megmutassam: igen is lehetünk stílusosak költségkímélő módon.
A cikkek nagy része arról fog szólni, hogyan készítsünk ékszereket könnyen és kreatívan. Mindent le fogok írni lépésről lépésre - nagyrészt saját fotókkal illusztrálva. Ezen kívül sok más dologról lesznek bejegyzések, amikről úgy gondolom, hogy érdemes figyelemre méltatni. (divat, frizura ötletek, alapanyagok, lelőhelyek, gasztronómia és mindenféle tippek a női lét problémáinak egyszerűsítésére^^) Ha valakit érdekel egy adott téma, sok szeretettel várom a kérdéseket és a kéréseket.

Rólam
Eszti vagyok, 21 éves egyetemi hallgató pszichológia szakon. Nagyon sok művészettel kapcsolatos tevékenységben vettem részt ahhoz képest, amilyen idős vagyok. Sajnos most nem jut időm ilyesmire rendszeresen, úgyhogy nem minden ötletet próbálok ki, amit itt megosztok Veletek, de szeretettel várom a visszajelzéseket.
Eddigi tapasztalataim: 
  • 3 év a tűzzománc szakkörben
  • 4 év grafika egy művészeti iskolában
  • 3 év webgrafika és lapszerkesztés
  • Publikált versek és novellák [Profilom az Imagine-en]

Címszavakban:
Szeretem: a meleg nyári estéket, a forró kávét, az erdei túrázásokat, a szerencsehozó egereket, az új könyvek illatát, a szívmelengető regényeket, a hosszú beszélgetéseket, a barackos Nestea-t, a felhőtlen nevetéseket, Márai és Szécsi Margit verseit, Mickey egeret, a színes sálakat, a csini fülbevalókat és a macifröccsöt, a vörösre érett epret, a diplomatatortát, a felhőtlen napsütést és a ködös Londont, a bélpoklos berni pásztorokat, a Kazinczy Gimnázium kétszárnyú ajtaját, Piliscsabát és a szárnyas tornyot, az izgalmas fantasyt, a lila tornacipőket, a kelta szimbólumokat, a hatalmas táskákat, a napszemüvegeket, a musicaleket, a tábortüzet, a szivárványokat, a masnikat és az igaz barátokat

Nem szeretem:
a fogvacogtató hideget, a rámenős embereket, az ok nélküli hazugságokat, a szürke betontengert, a narancsot, az ostoba platinaszőke libákat, az előítéleteket, az éjszakába nyúló tanulásokat, az anatómiát, a méheket és a kígyókat, a hisztis csitriket, a gigantikus almáskerteket; azokat, akiknek meggyőződésük, hogy jó fejek, de közben taplók; azokat, akik mindenkit lehangolnak maguk körül és azokat, akik mindenkinél okosabbnak gondolják magukat; nem szeretem, ha valaki nem tud helyesen beszélni körülöttem, és nem értékeli a szó becsét

Eszti

3 megjegyzés:

Shaquiry Says:

Egy baj van a bemutatkozással. Személyiséged legfontosabb eleme kimaradt!

MASNI!!!!!!!

Eszti Says:

Ez még a masnis korszak előttről van ^^ De orvosoltam a problémát :P

Lily thrower Says:

Nice pic and article, Download cracked software and also get game hack tool working crack 2017

Megjegyzés küldése