A hét képe #9


Akartatok már valamit annyira régóta, hogy nem is emlékeztek, mikor döntöttetek úgy, hogy kell nektek? Annyira régóta, hogy nem is tudjátok, mi indította el bennetek a vágyat, mégis majdnem egész életetekben vezérelt Titeket? Nos, én igen. 
Körülbelül 10 éve, azaz egész eddigi életem felében egy cica után sóvárogtam, amit máig nem kaptam meg különböző okokból. De nem adom fel a reményt, és mindig elgyengülök, ha cicás képeket találok, szóval bocsi^^ Annyira édi volt, hogy egyszerűen képtelen voltam kihagyni. Egyébként is hétfő van, na!

Bónuszként itt egy mottó is a hétre. Bárki bármit mond, ez az Einstein mégiscsak tudott valamit...


Szóljon ez mindazoknak, akik úgy érzik, nem a valódi tudásuk és képességeik alapján ítélik meg őket. Remélem, lelket önt belétek :)

Képek: WeHeartIt.com

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése