Nyomtatható menük



Sokszor bonyolultabb kiötleni, mit főzzünk és miből, mint maga az elkészítés. Rengeteg kérdés merül fel, mielőtt egyáltalán nekiállnánk: Megvan hozzá minden? Főztem ilyet mostanában? Holnap is ezt fogjuk enni? Szereti mindenki? Lehet ezeket egyáltalán együtt enni anélkül, hogy rosszul lennénk? Vajon hova tettem a receptet? És még ezer más.
Könnyebb a dolgunk, ha életünk más területe mellett a főzést is rendszerezzük – ehhez készítettem nektek pár nyomtatható menüt, amiket feltöltöttem egy Photobucket galériába.


PNG formátumban vannak, úgyhogy simán lehet őket nyomtatni, nem kell hozzá semmi extra. Megkérnék viszont mindenkit, hogy mivel ez itt mind a saját munkám gyümölcse, ezért csak otthoni használatra vigyétek őket!
Egyébként pedig, remélem, segít abban, hogy változatosabban és egészségesebben főzzetek :) Ha leírunk valamit az sokkal véglegesebbnek tűnik, és nyomon lehet követni mit ettünk az elmúlt időszakban. Amennyiben nem vagyunk vele elégedettek, így könnyebb változtatni is. Szerintem diétához is ideális – nem gondolhatjuk meg magunkat az utolsó pillanatban, mert már rég elterveztük, mi lesz :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése