A hét képe #14

Bejegyezte: Eszti In | 0 megjegyzés»

A nagy keveredésben elfelejtettem hétfőn kirakni a hét képét, úgyhogy most itt van egy nagyon cuki, kislányos-hintázós kép. Az oka pedig az, hogy - mint már mondottam - a héten töltöm a nyári gyakorlatomat egy oviban. A gyerekek persze tündériek, egész nap nyüzsögnek - úgy kell őket délután beimádkozni az ágyukba. Szeretem a lelkesedésüket, a kifogyhatatlan energiájukat, és azt, hogy egy apró kis semmiségnek is rettenetesen tudnak örülni. 
Ha tehetném, újra ovis lennék, az biztos :) De ha már nem tehetem, addig leszek köztük, ameddig lehetséges, mert utolérhetetlen élmény figyelni őket, amint versengenek, hogy kinek a párja legyek épp. Mellesleg nem is tudtam, hogy hat gyerek kezét is lehet egyszerre fogni...^^

Kép: innen

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése