Filmajánló - Nyomorultak

Bejegyezte: Eszti In , | 0 megjegyzés»

Bocsi, de egyszerűen nem bírtam ki^^ Most fedeztem fel, és teljességgel odavagyok a gyönyörtől! A Nyomorultak musical nagy kedvencem, és A hobbit mellett ez is felkerül az idén legjobban várt filmek listájára. Amilyen elfogult vagyok, azt hiszem, nehezen lehetne a szavamnak hinni ezzel kapcsolatban, úgyhogy beszéljenek helyettem a nevek.

Főbb szerepekben:
Jean Valjean - Hugh Jackman (X-Men, A forrás, Kate és Leopold)
Fantine - Anne Hathaway (Az ördög Pradát visel, Zsenikém, A 109. utas)
Javert - Russel Crowe (Gladiátor, Egy csodálatos elme, Börtönvonat Yumába)
Cosette - Amanda Seyfried (Mamma Mia!, Kedves John, Levelek Júliának)
Marius - Eddie Redmayne (A katedrális, Egy hét Marilynnel, Birdsong)
Madame Thénardier - Helena Bonham Carter (Szoba kilátással, Frankenstein, Harry Potter...)
Thénardier - Sacha Baron Cohen
Éponine - Samantha Barks
Enjolras - Aaron Tveit

Nem semmi ez a sztárparádé, ugye? Egyesekről nem is tudtam, hogy jól énekelnek... Például Eddie Redmayne-ről nem feltételeztem volna. Alig várom, hogy lássam Marius szerepében! Még Hugh Jackman énekhangjára is roppant kíváncsi vagyok, de a trailerből kiderült, hogy Anne Hathaway-ben biztosan nem fogunk csalódni, Amanda Seyfriedről tudjuk, hogy jó, Helena Bonham Carter pedig minden filmben csodálatos :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése