Őszi trendszínek #1 - Égetett narancs

Bejegyezte: Eszti In , | 0 megjegyzés»

Gondoltam, összeállítok egy kis inspirációt az őszi/téli divatra vonatkozóan. Mivel a divatmagazinok megvásárlása minden hónapban csillagászati összegekbe kerül, ezért valahonnan máshonnan kell ötleteket lopnunk a stílusunkhoz illő darabok kiválasztásához. 
Színekre lebontva csináltam néhány fotókollázst, amit majd felteszek a napokban. Ha ez nem lenne elég inspirációnak, erősen ajánlom a Polyvore.com, a WeHeartIt.com és a Pinterest.com nevezetű oldalakat nézegetésre.
Első színünk az égetett narancs, ami az élénk narancssárgánál kicsit sötétebb árnyalat, már-már barnába hajlik. Én nagyon szeretem ^^ Tervbe is vettem egy kötött sál és sapka beszerzését ebben az árnyalatban...

(Klikkre nő!)

Képek: innen és innen

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése