Őszi trendszínek #2 - Királykék

Bejegyezte: Eszti In , | 0 megjegyzés»

Második színünk, ami nagyon divatos idén ősszel, az a királykék, amit történetesen szintén nagyon szeretek. Mindig is a kék volt a kedvenc színem - nem pont ez az árnyalat -, és mikor kislány voltam sokat cikiztek is miatta, hogy nem vagyok hajlandó lányos (értsd: rózsaszín) ruhákat felvenni. Megjegyzem, pinket most sem hordok :)
Kicsit utána néztem, mit jelent, ha valaki szereti ezt a színt, és ezt találtam:

Vonzhat a misztikum, a világ működésének megismerése. Hajlamos lehetsz hinni az olyan információknak, melyek a nem anyagi világból származnak. Erős intuícióval rendelkezel, talán gyógyító képességed is van. Bölcsességed segít az emberekkel való kapcsolataidban. Megjelenésed előkelő, de nem hivalkodó. Józanságod és koncentráló-, fókuszáló képességed az üzleti életben sikeressé tesz. Fontos számodra a család, a hagyományok tisztelete és megtartása. Felelősségtudatod biztosítja számodra, hogy szeretteid számíthassanak rád. Kisugárzásod karizmatikus. (Forrás: Szinorgia.hu)

De lássuk inkább azt, ami Titeket is érdekel! Ismét összeállítottam egy kollázst csini ruhákból, amik inspirálhatnak a stílusotok kialakítására, és segíthetnek eldönteni, mit vásároljatok :)

(Klikk a nagyobb méretért!)

Képek: innen és innen

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése