Őszi trendszínek #3 - Karmazsinvörös

Bejegyezte: Eszti In , | 0 megjegyzés»

Harmadik színünk az őszi divatkavalkádban a karmazsinvörös, ami azért fantasztikus hír, mert szinte mindenkinek jól áll, kellemes meleg szín, ráadásul ebben elbújni nem lehet :) 
A Szinorgia.hu-n szintén megtaláltam, mit jelent, ha valaki nagyon szereti ezt a színt, úgyhogy ezt is megosztom Veletek:


Szenvedélyes, energikus ember vagy. Hagyod, hogy az ösztöneid, érzéseid vezessenek. Tettrekészség jellemez. Az anyagi dolgokhoz pozitívan állsz, jó anyagi helyzetben vagy. Praktikus, két lábbal a földön járó emberként képes vagy másokat is vezetni, mert lelkesedésed magával ragad mindenkit. Bármikor újra talpra állsz, ehhez megvan az energiád és a túlélő ösztönöd. Akaraterőd segít abban, hogy megteremts az életemben mindent, amit szeretsz. Dinamikusan, koncentráltan haladsz a céljaid megvalósítása felé, ha ebben áldozat szükséges, azt is képes vagy meghozni. Az önfeláldozás sem áll távol tőled. Életelemed a szerelem, a lángolás.

Ami a képeket illeti, kicsit módosítottam az eddigi jól bevált kollázsos módszeren, mivel a megújult Photobucket remek alternatívát kínált. Felraktam őket egy galériába, és beillesztettem őket ide alulra. A diavetítés magától működik, de lehet ugrálni a nyilakkal ide-oda, és megnyitni az albumot eredetiben. Remélem, Nektek is tetszik, mert szerintem szuper, hogy nem kell állandóan kinagyítani a kollázst, ha jobban szemügyre akarjátok venni a képeket. Ráadásul nem is kell átmenni másik oldalra a megtekintésért :)


exy_album's Fall trend - Venetian red album on Photobucket

Képek: innen és innen

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése