Unatkozom...

Bejegyezte: Eszti In | 0 megjegyzés»
Na persze én soha nem unatkozom, úgyhogy ilyenre nincs szükségem, de szerintem borzasztóan jó ötlet^^ Amikor eszembe jut valami remek szabadidőkitöltési lehetőség, akkor természetesen mindig el vagyok havazva, ezért elfelejtem. Állandóan bombázzák az agyamat az újabbnál újabb ötletek, úgyhogy nálam soha nincs olyan, hogy semmittevés.

De itt van valami azoknak, akik néha nem tudják, mit is csináljanak. Csak annyit kell tennetek, hogy elővesztek egy szebb befőttes üveget, ráragasztotok egy címkét, és minden alkalommal, amikor nincs időtök megvalósítani, felírjátok egy cetlire az ötletet, és beledobjátok.

Még egy aranyos kis címkét is csináltam hozzá – a továbbra kattintva elérhető :)


Ötlet és kép: innen

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése