Legmélyebb bocsánatkérésem

Bejegyezte: Eszti In | 0 megjegyzés»
El se tudom mondani, mennyire sajnálom, hogy az utóbbi három hónapban nem volt semmi friss. Nekem is nagyon hiányzik a blogolás - nem gondoltam volna, hogy ennyire megszeretem ilyen rövid idő alatt, de sikerült. Viszont azzal sem számoltam, hogy ez a félév ilyen brutális lesz az egyetemen :( Mióta nem postoltam, nemigen foglalkoztam mással a létfenntartáson és a sulin kívül, úgyhogy kéretik megértőnek lenni^^
Az a nagy helyzet, hogy most is épp neuroanatómia vizsgára kellene tanulnom, de hát never mind. A legutolsó megmérettetés legnagyobb sajnálatomra még odébb van. Ha minden jól megy (és miért ne menne!?), akkor június 25. után már jönni fogok. Igyekszem bepótolni mindent, addig pedig kiötlök Nektek valami meglepit kárpótlásképpen!
Ezer hála és köszönet a megértésetekért :)

Kép: innen

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése