Duplasoros csipkepánt

Bejegyezte: Eszti In , , | 2 megjegyzés»

Ahogy megláttam Elisa McLaughlin oldalán, rögtön eldöntöttem, hogy ez kell nekem, és amint vége a vizsgaidőszaknak, meg is fogom csinálni, mert ugyan igazi antitalentum vagyok a varrás területén, de ezt még talán én is össze tudnám ölteni.
Szeretem a vintage csipke holmikat, gyönyörű a frizura is, amit Elisa elkészített magának, olyan boho hangulatú. Egyszerűen imádom <3






 Alapanyagok: kb. 1méter, 1 cm széles csipkecsík; 8-9 centi ugyanilyen széles gumipánt


Először is vágjuk el úgy a csipkét, hogy két 45 cm-es csíkot kapjunk belőle, majd helyezzük egymásra, és néhány öltéssel varrjuk össze a két végét. Ezután hozzáerősíthetjük a gumipántot úgy, hogy körülbelül 2 cm-t rálógjon a vége a csipkére. A következő lépés az, hogy alaposan varrjuk össze kézzel vagy varrógéppel a gumipántot és a csipkét. Fontos, hogy többször is menjünk rajta végig (ahogy a képen látszik), nehogy felbomoljon a csipke.
Ha megcsinálom, én valószínűleg így is fogom hagyni, mert a hajam eltakarja a varrást, de aki szeretné, az az utolsó képen látható módon körbetekerheti a „csúnya” részeket egy szalaggal. Ezt mondjuk szerintem nem is feltétlen kell varrni, mert egy erős ragasztóval, mint például a kétoldalú, simán megragad.
Az elkészített pánt remek választás lehet, egy boho stílusú frizurához, amit Elisa csinált magának.

Képek és ötlet: innen

2 megjegyzés:

Shaquiry Says:

Nekem is! ^^

Eszti Says:

Kapsz egyet utószülinapra^^

Megjegyzés küldése