Ajándék dunsztosüvegben


(Kattintásra nő!)


Bocs, hogy tegnap nem jöttem, de utaztam, meg pakoltam, ráadásul még a nettel is adódott egy kisebb probléma, ami remélem, a közeljövőben megoldódik. De lássuk, mit is hoztam mára :)
Ki gondolta volna, hogy ilyen dekoratív csomagolást kaphat egy ajándék a dunsztosüvegben? Remek választás lehet, ha nem akarunk sokat költeni rá, saját kezünkkel akarunk készíteni valamit, amivel nem kell sokat pepecselni, vagy nem ismerjük annyira az illetőt, hogy személyesebb tárgyat ajándékozzunk.
Mint általában, a lehetőségek száma itt is rengeteg: Összeszedhetünk egy bizonyos témában néhány apróságot egy üvegbe, például körömlakkokat, hozzájuk való matricákat és apróságokat vagy varrókészletet. De tehetünk bele saját készítésű kozmetikumot is. Általában az édességgel nyert ügye van az embernek, viszont nem feltétlenül kell készen belerakni az üvegbe. Ha nagyon egyediek és dekoratívak szeretnénk lenni, akkor keresünk egy egyszerű receptet, aminek a szilárd hozzávalóit rétegesen beletöltjük az üvegbe, az oldalára pedig ráragasztjuk, mit is kellene belőle készíteni.
Ó, és ha már a ragasztásnál tartunk: Szerintem a dunsztosüvegben való ajándékozás esetében a címke és a fedő az, ami elválasztja a szánalmast az aranyostól. Ezekre extra nagy figyelmet kell fordítani, mert ha így teszünk, senki nem fogja azt mondani az ajándékunkra, milyen snassz.

Képek: innen


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése