Légy a saját lakberendeződ!


Eszembe jutott, hogy még egyáltalán nem is írtam erről a programról, pedig ingyen elérhető online, nagyon hasznos, és szuper ötleteket lehet begyűjteni. Amikor felújítottuk a szobámat, ezzel terveztem meg, mit hova akarok tenni. Abban is sokat segített, hogy átlássam az arányokat - így könnyebben el tudtam helyezni a bútorokat. 
Van egy adatbázisuk is, ahol kész terveket lehet nézegetni. Szerintem érdemes oda is bekukkantani ötletekért, mert a fotókon nem olyan könnyű megállapítani, elférne-e a lakásunkban az áhított berendezés.

4 megjegyzés:

Barta Veronika Says:

Ezt én is ismerem, és tényleg nagyon jó. :)

Eszti Says:

Abszolút egyetértek :) Már elég rég felfedeztem, de csak most lett újra aktuális, úgyhogy gyorsan postoltam.

Unknown Says:

Én a Floor Planner-t is szoktam használni :)
http://floorplanner.com/

Eszti Says:

Köszi, hogy ajánlottad :) Nagyon klassz, kipróbáltam. Ráadásul nem kell mindig átváltani a méreteket...

Megjegyzés küldése