Üvegcsés nyakláncok

(Katt a nagyobb méretért!)

Nem is tudom, miért nem írtam eddig az üvegcsés nyakláncokról, pedig teljesen beléjük szerettem. Olyannyira, hogy én is csináltam egyet magamnak kb. 500 forintból. (A bal alsó az egyébként. A Stardust feliratú.) Ezekkel a medálokkal a lehetőségek egész tárháza nyílik meg előttünk, mert ha egyszer megcsináltuk, még megváltoztathatjuk az egész sítulást - a belerakott dolgokat ugyanis bármikor ki lehet cserélni.
Hogy mit is szoktak rakni bele? Láttam már a következők: képet, apró műanyagból készült tárgyakat, virágszirmot, tollat, gyöngyöt, kavicsot, csillámport, kulcsot, tortadíszeket/cukorkát, vizet és ételfestéket is. Ha valami színes lötyit akarunk létrehozni, utóbbi a legcélszerűbb, mert sokkal tartósabb színt ad, mint mondjuk a tea. 
Ha valaki szeretné, mindenféle feliratokat le lehet szedni a netről hozzá - én is onnan szereztem az enyémet. Beleöntöttem némi maradék csillámport, beleszuszakoltam a parafadugóba egy szerelőpálcikát, ráerősítettem a láncot és voilá! Kész is a csillagporos üvegcsés csoda. Én nagyon szeretem :) Ti mit gondoltok?

Képek: innen és innen

1 megjegyzés:

Viola:)) Says:

ÓÓÓ ilyet én is szívesen csinálnék*-*
Üvegcsét hol tudtál venni?? én sehol sem találtam...

Megjegyzés küldése