A hullámcsat helyes használata


Egy apróság nagy dolgokat változtathat meg: a leves lehet jobb egyetlen csipet sótól, a geometriaházi 1 milliméternyi eltéréstől, egy frizura pedig állhat vagy bukhat egyetlen hullámcsaton. Legtöbbször persze bukik is azon az egyetlen darabon, ami valahogy elmozdul a helyéről, és tönkreteszi negyed óra munkáját.
Ilyen esetekben magunkat átkozzuk az ügyetlenségünkért, miközben nem is biztos, hogy mi voltunk a felelősök. Sokkal inkább az a fránya csat. Fél órája találtam rá erre a csodára, és azonnal ki is próbáltam: jelentem, működik. A hatékonyabb, tartósabb felhasználási módszer csak annyiból áll, hogy meg kell fordítanunk a csatot (igen, a hullámos felével a fejbőr felé). Feltűztem a hajam, és akárhogy rázogattam a fejem, nem jött szét. A teljes győzelem ízét éreztem a számban :D Gondoltam, Veletek is megosztom ezt a világmegváltó módszert... ^^

Forrás: B for Bel

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése