Fotóötletek #1 - Eljegyzés


Nem tehetek róla, egyszerűen magával ragadott a blogolási láz, és annyi ötletem támadt, hogy muszáj valamit kiadnom magamból, különben szétrobban a fejem. Már végig kitapétáztam a falat szemmagasságban cikkvázlatokkal és pici sárga emlékeztető cédulákkal. Az egyiken egy új cikksorozat terve kapott helyet, amit még nem harangoztam be, ugyanis ma reggel jutott eszembe. Íme itt a Fotóötletek-sorozat első darabja, az eljegyzési fotó.

Jó esetben az embernek egyszer van eljegyzése egy életben, de ha nem, akkor is örök időkig csodálatos emlék marad, és mint ilyet, meg kell örökíteni. Bérelhetünk profi fotóst, vagy megkérhetünk egy barátot, hogy készítse el a képet, de akár mi magunk is megcsinálhatjuk, ha van egy szuper állványunk, és ügyesek vagyunk. A lényeg, hogy egyedi legyen! A fénykép egy megfagyott pillanat, ami soha nem változik: életünk hátralevő részében bámulni fogjuk – ha tetszik, ha nem. Éppen ezért nem árt olyan képet készíteni, ami visszaadja a hangulat varázsát, megmosolyogtat, ha csak ránézünk, és évekkel később is eszünkbe juttatja, mi az, amiért igent mondtunk…

Rengeteg ilyen fotóval találkoztam már a neten, de próbáltam belőlük kiszűrni a giccset és az ízléstelent. Majd meglátjuk, mennyire sikerült :) A kedvenceimet beraktam Nektek egy Photobucket galériába.


Egyébként az esküvői meghívóhoz is mellékelhetjük valamiképp a képet. Szerintem rendkívül személyessé teszi a dolgot, ha nem csak egy cikornyás betűkkel nyomtatott krémszínű papírdarabot kapnak az eljövendő vendégeink. Fontos, hogy mindez emlékezetes legyen számunkra, de nem árt, ha számukra is az.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése