New Girl

Tudom, hogy tanulni kellene. Nagyon kellene. De nem bírtam ki :) Mondjuk, még a héten ki akartam postolni, de már ma megkapjátok frissiben a New Girl sorozatajánlót.

Címszavakban: Zooey Deschanel, csini ruhák és kiegészítők, jóízű nevetések, mindennapi élethelyzetek, 20-perces részek, sok-sok dal és tánc, fura emberek még furább viselkedéssel, garantált szórakozás

Eleve azért kezdtem nézni a sorozatot, mert láttam, hogy az első évad a vége felé jár, a részek pedig elég rövidek. Persze azt gondoltam magamban: „Remek lesz a vizsgaidőszakra, majd néha beiktatok egy-egy résznyi szünetet.” Mondanom sem kell, természetesen nem így történt, és körülbelül egy hét alatt megnéztem az összes epizódot még úgy két hónapja :)
Rengeteget nevettem rajta, pedig nem annyira vagyok oda az ilyen fajta vígjáték sorozatokért. Ez viszont annyira aranyos, és Jess, a főszereplő lány annyira flúgos, hogy egyszerűen muszáj volt néznem. Persze ebben nagy szerepet játszott az is, hogy imádom a ruhákat, amiket Zooey-ra adtak a sorozatban. Csajos csajoknak már csak emiatt is kötelező megnézni!

Alapsztori: Jessica „Jess” Day (Zooey Deschanel) vérbeli optimista, naiv, kicsit flúgos, de rendkívül szeretnivaló lány. Amikor egy nagyon csúnya szakításon esik túl, el kell költöznie, ám ez sem megy simán: a lakás, ami megtetszik neki, háromnegyed részben már foglalt. Mit lehet hát tenni, Jess összeköltözik a három szingli sráccal, és megpróbál velük normális kapcsolatot, majd barátságot kialakítani, ami eleinte elég döcögősen megy, ugyanis hősnőnknek eddig nem voltak ezirányú tapasztalatai. Már eleve az is vicces helyzeteket szül, hogy egy lány fiúkkal lakik együtt, de egy Jessnél kevésbé fiús csajt elég nehéz lenne elképzelni…

A SorozatJunkie.hu szerint: „Persze az továbbra is áll, hogy az egész sorozat olyasmi hangulatú, mint egy Zooey Deschaneles független film. Legtöbbször ez azt jelenti, hogy süt belőle a feelgood. Akkor is mosolyogva áll fel az ember a New Girl elől, ha nem volt hangosan nevetős poén (bár azokból is akad). Bár az adorkable jelző szerintem borzasztó, de csak simán a szerethető nyugisan ráragasztható az egészre.
A történet szerint a megcsalt csaj összeköltözik 3 sráccal, akik többnyire testvérként fogadják be maguk közé, rögtön a baráti társaság része lesz. Ez azt jelenti, hogy jóban és rosszban segítik egymást, ami kell is, hiszen mindannyiuknak vannak lelki, vagy épp másfajta problémái bőven. Bár akad némi romantikus szál is, de többnyire csak sejtetik a csapaton belüli szexuális feszültséget.
Alapsorozat lett gyorsan a New Girl, valahova 8/10 környékére lőném be, és Schmidt for president. Na, meg már tudok vadászni és a többi. Be nice to Coach.”

Képek: innen

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése